Concept and Art Direction by Mendo
NIEUWE CAMPAGNE LE COQ SPORTIF TOONT STRIJDLUSTIGE HOCKEYTOPPERS
LE COQ SPORTIF start in augustus met een campagne rond haar nieuwe hockeycollectie. De campagnestart vindt kort voor het begin van het Europees Kampioenschap in Amstelveen plaats. In de campagne benadrukt Le Coq Sportif dat topprestaties niet zonder slag of stoot tot stand. Dat het er soms hard toe kan gaan tijdens de trainingen en wedstrijden laten de campagnebeelden duidelijk zien. De door het Franse sportmerk gesponsorde hockeytalenten Ellen Hoog, Fatima Moreira de Melo en Roderick Weusthof zijn daarop te zien, kort nadat zij een wedstrijd hebben gespeeld waarin zij overduidelijk een bikkelharde strijd hebben moeten leveren. Ze zijn weliswaar verregend en gehavend maar tonen nog volop enthousiasme en strijdlust. Ook hun outfit heeft niet noemenswaardig te lijden gehad van het ‘geweld’ op het veld. Met de campagne laat Le Coq Sportif duidelijk zien dat functionaliteit en een fashionable stijl wel degelijk samen kunnen gaan. De nieuwe Le Coq campagne is bedacht en uitgewerkt door het Amsterdamse bureau Mendo. Fotograaf Arnout Groen, gespecialiseerd in actie- en lifestylefotografie, maakte de campagnebeelden. De nieuwe hockeycollectie is vanaf medio augustus te koop bij Perry Sport.
Hi Arnout,
BeantwoordenVerwijderenWe kwamen elkaar gisteren tegen op de verjaardag van Rob. Seriously goed werk maak je.
Als je tijd en zin hebt, kijk hier even naar:
http://www.basuterwijk.com/
en mijn eigen site:
www.markschaperkotter.com